Monday 3 August 2015

Een jarige vandaag




Er is er een jarig hoera hoera

En via FaceTime was ik er eventjes bij

De taart zag er uit om te smullen

Die zal wel veel buikjes vullen

Ik kon alleen maar kijken

maar zelfs dat is toch heel fijn.

Te weten dat de kinderen

mij er wel via Internet bij betrekken

Want dat geeft toch minder pijn

Ze beseffen dat ik wel liever

Er echt bij had willen zijn


Vandaag vier ik mijn kleindochter haar verjaardag

En zelf bak ik dan ook een taart

Ze weet dat ik veel van haar hou

en was ook blij  met haar kaart

Haar cadeau heeft ze ook nog ontvangen

Dat regelt mijn dochter voor haar

Want met de post iets sturen

Nou dan ben je nog lang niet klaar

Die doet er zo lang over

Dat het maanden onderweg is

Er zweeft nog van alles in de ruimte

Wat nooit op hun adres aangekomen is.

LANG ZAL ZE IN GELUK EN GEZONDHEID LEVEN!!

_ oh ja, nog even dit

Op de dag zelf 9 jaar geleden
Was ik er gelukkig wel bij.



2 comments: