Wednesday 5 April 2017

De laatste loodjes- met vleugels aan mijn voeten!

Kaartje in de brievenbus 2 dagen geleden van het water bedrijf. " Excuses voor het ongemak. Woensdag 5 april zijn wij genoodzaakt het water af te sluiten tussen 12:30 en 16:00 vanwege onderhoud." Ik dacht, oh geen probleem, dan zijn wij richting Schiphol - en is mijn man pas thuis na het feit. Prima.

NIET DUS! Om 11:00 geen water. Was ik even blij dat ik toch maar vroeg de douche in ben gedoken en dat er al twee bakjes koffie gedronken waren. Ook was de vaatwasser net klaar. POTVERDORIE. Over ongemak gesproken. En ik wilde nog zo graag de vloer dweilen! ๐Ÿ˜‚
Er zullen wel meer scheve gezichten zijn denk ik dan.

Enfin, ik heb nu even tijd om mijn laatste paar woordjes te delen, mijn tas rustig in te pakken- handbagage bedoel ik dan. Nog even dan moet ik echt de deur achter mij dicht trekken. Ik vind het laatste uurtje toch wel lastig. Te vroeg om te gaan en te weinig tijd om echt iets te ondernemen.

Wat ik wel grappig vind- dit is het eerste jaar dat ik tulpen in de plantenbak op balkon heb- en laat ze nou nog NET NIET open staan. Bijna - net als ik bijna weg moet, is een tulp toch bijna klaar om open te gaan.

De strijk is opgeruimd, de meubels gestoft, de aanrecht netjes. Ik mag gaan....!

Down Under is mijn bed al opgemaakt, de gingernuts liggen  klaar en ook daar zijn ze er helemaal op voorbereid. Omaverweg komt eraan.

EINDELIJK!!






1 comment: