Monday 3 April 2017

De koffer staat (bijna) klaar!/ Almost packed!


Scroll down for the English version:

Nog even en dan is het zover.

Er is heel wat aan vooraf gegaan. Goed en moeizaam.

Maar ach, door alles wat men meemaakt groeit en bloeit een mens nietwaar?

Via Vliegtickets.nl is een mooie relatie ontstaan. Er waren wat bijzonderheden die goed opgelost werden. Ik was wel eventjes van de kook, maar dat werd gauw verholpen... met dank aan twee medewerkers wiens naam van een ben ik vergeten, dank aan Michael en een medewerker die ik aan de telefoon en via email mee te maken had, Jessey. Dank jullie wel voor de goede en professionele zorg en oplossing. Het geeft een goed gevoel als klant dat er geluisterd en dat men
serieus genomen wordt.

Ook op de valreep een pakket ontvangen waarvan de inhoud mee moest. Ik ga bakken, kokkerellen en leuke dingen doen met de kids. Dan moet ik wel de nodige dingetjes aanschaffen, hebben of regelen dat ze er zijn. Ik ben dus KookPunt dankbaar voor het afhandelen van mijn aankoop en het op tijd ontvangen van mijn pakje zodat de inhoud mee kan in de koffer

Ik heb het al gehad over de schoonmaak, de voorbereidingen en de plannen... nou nee niet de plannen. Ik wil het zo 'open' mogelijk houden. Met kinderen kan je beter flexibel zijn. Wel heb ik met ANZ geboekt voor mijn 2 weken Australiƫ. Dat staat wel vast. Opeens schoot het door mij heen- ik heb toch niet op ANZAC Day geboekt- phew!! Nee, net gekeken. Meteen ook maar even mijn ticket afgedrukt.

Nog maar twee nachtjes slapen- dan ga ik richting Schiphol. Ik vlieg voor het eerst met China Eastern Air. Het zal mij benieuwen hoe dat bevalt. Kan zijn eens en nooit meer, of het bevalt zo goed dat ik er weer voor kies. We zullen het zien- meemaken. Ik heb een lang tussenstop- helaas, maar dat mag mijn pret niet drukken. Ik had het liefst s'morgen in Auckland aangekomen vanwege de oma ( opa) dag maar ach, als ik maar heelhuids aankom dan hebben we nog veel oma dagen te gaan.

The shortlist countdown has begun.

Lots has happened since my original booking. Thankfully every bump in the road has been ironed out. The challenges in life help build stronger emotional muscles. Guess one takes the good with the bad.

I booked via the Vliegtickets.nl  site. The staff there including Michael and Jessey were extremely professional and helpful. I am indebted to them for my regained calm and faith in the fact that all will be well during my journey there and back. I just love the feeling to have been heard and responded to in such a positive manner.

Also the last minute parcel from KookPunt . I want to spend some fun time in the kitchen with the kids. Can't expect to find all I need to create what I would like- so have provided the necessary equipment. Thanks to the co-operation of the staff at the online store- and the postal service- I am happy to say my suitcase still had a bit of space left for the articles you posted to me.

Well, I've already mentioned the pre-cleaning, the organising, the planning. Oh no, not the planning- as I haven't really planned but have ideas of what I would like to do. Best be flexible when it comes to children and there needs. What I have got sorted is my flight to Australia. I fly the day after ANZAC and get to spend time with my son and his family there. Looking so forward to my catch ups with everyone.

Two more sleeps, that's all I have left to go before I leave for the airport. I have booked with China Eastern Air. Depending on my experience this could be repeated or be a once and once only. Here's fingers crossed it is the first option. Quite exciting really. I hope to get plenty of sleep tonight. Tomorrow night is a different story.

Omaverweg is getting closer and closer......!

1 comment:

  1. Een hele goede reis en een nog beter verblijf bij je kinderen en kleinkinderen. XXX Monica

    ReplyDelete