Sunday 18 October 2015

De klok tikt - de minuten kruipen voorbij!

In ongeveer 24 uur komen 3 van mijn kleinkinderen met mijn dochter en schoonzoon uit Nieuw Zeeland binnen en zullen ze voor het eerst bij oma op bezoek komen.

Oma komt altijd bij hen op bezoek- nu even anders!

Ik heb er zo naar toegeleefd en nu is het dan eindelijk zover.

Morgen gaan we ze ophalen....! Iets lekkers voor bij de koffie staat klaar, de bedden zijn opgemaakt en het huis is voor zover mogelijk - gepoetst en geboend.

Het zal mijn benieuwen hoe ze het gaan vinden.....

Dinsdag naar Kinderdijk - en pannenkoeken eten

Woensdag naar de Biesbosch

Dagje niksen en vrijdag naar de markt

Oh nee, ik moet dat niet zo allemaal opschrijven- het lijkt wel alsof de dagen te snel voorbij vliegen.

Een dag , stapvoets invullen... een dag, een stap, een dag....!




No comments:

Post a Comment